Quote Of The Day

My Slide

Monday, June 29, 2009

Kami akan merinduimu...




Salam..harini di penghujung waktu kerja..aku dpt msg ym dari sorg kawan...dia tulis..."pisang da....hmmm....mari kita hadiahkan al-fatihah"..tu je yang ditulis oleh kwn aku tu..aku macam tak percaya..n aku soal kt dia..dia stil jawab 'ya...'...n utk mengesahkan lagi perkara tu..aku kol neneng...n dia mengesahkan berita tu..arwah meninggal di hospital selayang ptg tadi..(ptg ini,29jun09)...kerana apa aku tak dpt nak beritahu sebab aku pun tak dpt fakta yg sebenarnya..arwah aku kenal masa sama2 kitorang bertugas sebagai LO (Liaison Officer) sempena Sukan Universiti ASEAN ke 14 Kuala Lumpur 2008, Disember tahun lepas

tapi...beberapa bulan yang lepas..arwah ade dijangkiti kuman pada otak nya n menyebabkan arwah tak kenal n tak ingat kawan2 dia...lepas tu dpt berita dia da ok..tp td dpt tau pg td dia admit n ptg tadi da takde da arwah...mm...

jadi...marilah kita semua membacakan Al-Fatihah dan hadiahkan kepada arwah..

Moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman insyaAllah...ALFATIHAH...


No comments: