Quote Of The Day

My Slide

Tuesday, October 6, 2009

Majlis Sambutan Aidilfitri Upin & Ipin FanClub

salam...buat semua pembaca blog ni, Les' Copaque Production akan mengadakan Majlis Sambutan Aidilfitri buat semua peminat2 Upin & Ipin. majlis ini akan diadakan pada 11hb Oktober 2009, Ahad, bermula jam 10pg di perkarangan studio Les' Copaque Production..

pelbagai aktiviti menarik turut diadakan dan hadiah2menarik juga turut disediakan utk semua yang terlibat. disamping itu juga, semua yang hadir bverpeluang untuk beramah mesra dengan pelakon2 suara Upin & Ipin dan maskot Upin & Ipin yang akan turut memakai baju melayu baru mereka.
Jadi, daftar sekarang juga dengan membuat tempahan kepada Cik Nurul Huda (012 - 388 0571) atau emel kepada nurulhuda@lescopaque.com kerana tempat adalah terhad. Setiap tempahan dikenakan bayaran minimum iaitu sebanyak RM20 (dewasa sahaja) dan akan mendapat goodies beg percuma. Tempahan RSVP ditutup pada 8 Oktober 2009. Terima kasih kerana menyokong kami dan jumpa semua peminat di sana.

5 comments:

Mohd Zarin said...

Komen dr hp ku

noorafzan.blogspot.com said...

bang afiq,
afzan dah masukkan video tu lam blog..
tapi, nak send kat abang afiq camne ek?
email ada?

AFIQ zainal said...

mediahorizon : ahahha...aku amik artikel ko la mediahorizon...

afzan : emel la..boleh?

Anonymous said...

waaa..syoknye ade open house upin ipin..tp xdpt joinla.sudah full schedule for another open house.huhu..simpankan goodies bag lebih okeii.hikhik..

AFIQ zainal said...

yeke..ala..spendla masa sket utk upin ipin...