Quote Of The Day

My Slide

Showing posts with label Masum Cup 2009. Show all posts
Showing posts with label Masum Cup 2009. Show all posts

Sunday, May 31, 2009

Masum Cup 2009 - UTM ke 4

Piala Masum berakhir sudah semalam di UiTM Seri Iskandar...

UTM mengakhiri kejohanan ini dengan berada di kedudukan ke 4 di belakang Unimap,Unikl dan USM utk loser pool dan UMS merupakan juara untuk kejohanan kali ini dan akan mewakili Malaysia ke Thailand untuk satu kejohanan..ape tah nama dia..MALAYSIA-THAILAND kot...

aku tak ralat dengan kekalahan ni sebab UTM hadir bukan dengan skuad utama..n yang lebih penting fokus UTM untuk unileague julai nanti..so...untuk yang beriya2 sangat nak mengejek bila kalahkan utm...tgk2 sket kedudukan korng dlm unileague ek...alalallalaa

Wednesday, May 27, 2009

Masum Cup 2009 episode VII - suku akhir loser pool UTM vs UMP

26hb mei 2009

alhamdulillah semalam UTM menang lawan UMP utk peringkat suku akhir loser pool lawan UMP...2-1

apek n apat menjaringkan 2 gol utk utk. sebiji di setiap separuh masa. apa2pun,kitorang happy je skang ni...huhuh....loser ke winner ke same je...huhuhuh....

so esok separuh akhir lawan USM...harap kemenangan berpihak kepada kita, UTM...

skang ni nga tunggu siap2 nak gi makan malam...alalalalalal....

Tuesday, May 26, 2009

Masum Cup 2009 episode VII - sekitar majlis perasmian & majlis makan malam

24hb mei 2009 - majlis perasmian...

maaf la yek lewat sket post nye...malm lepas 1st game kitorang ade majlis pembukaan...so aku letak gambar sket la yek...utk tatapan korang suma...
25hb mei 2009 - majlis makan malam...

so malm tadik ade majlis makan malam....huhhuuh...lambat gak makannye..ye ar tnggu yb lewat sampai..last2 makan buffet kul 930 mlm..n macam serbuan ape tah dak2 nak amik makanan...program yang di atur?memang hambar ar..tak tipu....pas makan suma blik..tinggal yb je kot...


Saturday, May 23, 2009

MASUM Cup 2009 episode II

22hb mei 2009 1130pagi

kitorang suma siap sepenuhnya kul 1115 gitu..b4 coach kata kita akan soru n ready utk wat light training sket...so suma da siap ngan sport shoes n baju spare..alih2 coach kata kita akan ke pulau pangkor utk jalan2 n wat training kat sana..besh jugak tu dengar nye...so sampai jeti lepas bergerak dlm 1jam tu kitorang gi lunch...katne.???...huhu.KFC daa....lepas
 tu kitorang gerak semayang jumaat kat masjid yg terdekat... dalam kul245 tu kitorang da kumpul kat jeti utk nek feri ke pulau.rm10 utk 2 hala tau...tak banyak kira,kuarkan duit terus bayar.n kul3 da ade atas feri...agak teruja gak ar aku tgk dak2 ni...aku pun sebab da lama tak nek feri gi pulau....
dalam feri....
seronok nye..
ats feri b4 feri berjalan

so pejalanan atas feri dlm stgh jam gk ar b4 sampai kat jeti pulau...smpai je,ade org2keta sewa mendekati kitorang ofer perkhidmatan tu..after bincang kitorang sepakat utk sewa van.pegi n balik..rm20/van/hala...n satu van 11org boleh muat..so 2van..rm40...kitorang colect sorg rm4 utk pegi balik...kitorang sampai tu cuma jalan2n main2 kat kaki air je sebab plan nak mandi kat teluk batik...huhuh...so ak letakan video2 keghairahan kitorang kat sini..huhuh..mungkn amik masa sikit nk upload video2 ni kan...so kengkawan...sabor ek...

utk maklumat lanjut boleh klik sini