Quote Of The Day

My Slide

Tuesday, September 30, 2008

ramadhan hampir berlalu..syawal bakal menjelma..

saat ini..jam dinding uma aku da 515ptg...kurang 2 jam lagi..azan maghrib akan berkumandang..tandanya..berlalula sudah ramadhan utk taun ini...n menjelma la syawal...

mm..sedihnya ramadhan da nak habis..sejujurnya aku rasa posa taun ni sangat menberikan kelainan utk aku....dari segala segi...sukar nak digambarkan...harapnya umurku dipanjang kan agar dapat bertemu ramadhan tahun hadapan...insyaAllah...untk semua jgn lupa bertakbir malam ni ye..

menjelang syawal ni..kl masih lagi sesak dengan kenderaan..takbalik kg ke depa ni ha?..ntahla..aku pun takde jawapan..tunggu mlm ni la..malam ni hampir semua tempat yang menjual kuih..baju or segala2nya yang berkaitan ngan ry akan wt lelong...mst ramai kan org yang berpusu-pusu nak wat persiapan terakhir...besala org kta ni..ade je yang tak cukup menjelang raya ni..so...selamt mmbeli belah utk semua...

taun ni buat taun ke3 nye aku beraya di kl..huhu..trasa rindu bangat ngan kampung kat kelantan ngan perak..bila la nak balik ni kan...takpe...ade rezeki sampai la lagi aku ke sana...

buat smua...selamat menyambut ketibaan syawal...!!!

"bila tiba hari raya..semua insan bergembira..."

No comments: