Quote Of The Day

My Slide

Sunday, September 28, 2008

ramainye manusia...

ai...semalam 27sept2008...ari sabtu...

mmm...tengahari semalam ak gerak gi jalan tar..ajat ati sesaje2 nak tgk2 barang kan..mula2gi hkl dulu amik sumone spesel...hahha......then gerak ar gi kl sentral..gi anta baju kat udean...then parking terus nek putra gi masje jamek...

sampai sana tunggu adik jap pastu terus gerak gi jalan tar..masuk je masjid india..tgk suasana nya biasa je..org ramai tu biasa la kan...pastu terus la aku menapak masuk jalan tar...masa tu da terasa padatnya manusia..dalam ati aku..menyesal nye datang arini..da tau ari sabtu lagi mau dtg ke..haha..tapi takpe la alang2 da sampai kan..dalam ati aku..memang berhajat nak beli selipar kan...aku da pun singgah la awal2 masjid india tu..survey2..tawar2..ok la harganya dicompar ngan kualiti yang pd aku ok jer...korang bayangkan la...dari masjid india ke campbell tu aku berjalan amik masa 45minit...terlalu sesak dgn org yang membeli belah mungkin di saat terakhir ni...sampin la..baju melayu la..tudung la...ape lagi?...kuih muih...suma la....so..sampai je ujung sana...kitorang decide utk tak patah balik ikut dalam...pas jeling2tgk jersi kat campbell tu aku pun gerak semula patah balik dr sogo gi putra masjed jamek...penatnye...

agak mengantuk da waktu tu.tp gagahkan la gak kan..uhuhuh....akhirnya aku sampai juga umah setelaah mengharungi ljalan yang agak sesak jugak...
esok camne la ek suasna kat jln tar tu...

"jangan boros ketika berbelanja..belanja ikut kemampuan...=)..."

No comments: