Quote Of The Day

My Slide

Friday, October 3, 2008

hari raya...

salam aidilfitri semua...=)...ak pasti di saat aku tulis blog ni..hampir semua masih ade kat uma lagi..mungkin ade yang da kembali ke utm pun...huhu...sj nak berkongsi cerite ttg raya..huhuh...

pagi 1 syawal..macam besa la kan solet sunta..puhh...punya la ramei org kat madrasah uma aku ni..ntah nape tha..mungkin jugak sebab nak dekat pmr so ramai la yang tak balik kg kan...huhu.so sesakla kl...pastu bersalam2man la kita kan..pas beraya ngan mak ayah aku..aku terus tukar uniform sebab nak membakar sate..huhu

mslh sket sebab arang basah.huhuh..malam td kl ujan lebat..ujan berkat nak syawal tu...syukur...tap akhirnya menyala jugak api..so.membakar la aku kat belakang...makan asap je beb...

huhu...pas membakar aku gerak gi ampang..nak gi beraya...macam besala...jem nye kat ampang tu.fuhh..tuhan je yang tau...huhuh...aku balik pas zuhur...then terima tetamu...tunggu akak aku ngan a.ipar aku sampai dr tg karang...

ptg tu gi beraya uma makcik aku plak kat damansara..sampei le malam..fuh.....banyak nye dugaan raya2 ni kan..dugaan makanan la yang pastinya..apa2pn..pas raya ni masa untuk kembali membuang semua ketupat...lemang...yang ade kat dalam perut tu kan..

so..raya sebulan tau...!!!!selamat ari raya...

"kesyukuran dalam kemeriahan..."

No comments: