Quote Of The Day

My Slide

Thursday, October 9, 2008

nasib baik 2

sampai pontian..aku stlekan keje ape yang patut...n dalam kul 430 gitu aku gerak balik utm...cuaca nye samae gak macam tadi...n aku boleh terlupa ade roadblok...masa nampak keta berderet je..aku cuba la nak potong..tak sedar jalan tu kepala simpang...tekan brek je...himpit kiri..masa tu dari jauh da nampak polis kat depan nun da jenguk da kat aku..dalam ati...kompem kena tahan ni..smp je kat roadbloktu..polis suh ketepi..aduhhh...buka ar tingkap...

"encik memotong kat simpang tadi.."...dlm kepala ape alasan nak bagi ni..aku kata la ..."sy nak cepat...nak pulang keta kawan cik..tak sedar simpang"...ehehhee..alasan standard..polis tu mukanya nak garang..aku kuarkan lesen tanpas disuruh..huhuh...pastu dia blah...aduhh..saman ke...sekali dia patah balik n kata..."jangan buat lagi"..aku pun tak tunggu lama..terus blah...fuhh...alhamdulillah...nasib masih di pihak aku...maceh abang polis...

smp t.u aku singgah melana dulu siap2nak ke pdg..n sollat asar..ak pulang keta yoe dalam kul6 gitu..nterus kee pdg...tp ngak ade org...n ari pun ujan gak..so aku pun patah balik ke uma...redah ujan renyai....

smp umah aku sambung la ber ym...huhu...syuk plak buzz dia kata dia training free kik sesorang je tadi..sori la bro.igt takde org kan...esok aku turun ek..die nak amik suma freekick pasni tau..mesti banyak gol utm fc syuk akan jaring kan...huhuhu....

malam plak..aku masuk utm nak bayar duit jamuan ry klm...b4 singgah s33...n balik smula ke umah..aku da rs ade urusan yang tak sttle lagi tp tak dapat nak pikir ape...mm..at last..aku teringat..aku patut jumpa ijud kat ktdi anta sample kemeja f1 customize..aduh...nasib ijud kata esok mboleh lagi...n skang aku duk ngadap pc..dr tadi lagi..pasni la nak tido..
esok nak gi u.sukan plak...

so..kite tgk esok jadi ape pulak ek...

choww...

"yang bulat tak datang bergolek..yang pipih tak datang melayang"

No comments: