Quote Of The Day

My Slide

Monday, October 20, 2008

hidup perlu diteruskan....!!!!

mmm...tajuk kita arini macam berat je kan...sebenarnye takde pape pun ..(yeke...)...

thankx to gentz @ ghazali @ abang ghaz(hahahah) yang telah menolong aku menenangkan hati yang sesak & sebak sepanjang arini...mmm...

apa juga yang terjadi..hidup ini perlu diteruskan...dugaan yang datang tu hanya sebagai ujian je...dugaan juga anugerah...anugerah kpd kita dari Dia...tu tandanya kita sedang diperhatikan oleh Dia,Allah SWT...so,aku akan kuatkan semangat utk teruskan idup ni...YaAllah ...kuatkan semangat ku...

aku taknak idup aku ini menyusahkan org lain...aku igt keon kata..."perubahan memerlukan pengorbanan"..jadi...kalau aku nak kan perubahan, aku kena berkorban..n kali ni aku rasa aku nekad utk wat satu pengorbanan yang besar dalam hidup...

mama pun penah pesan..."biarla org buat kt kita...jangan kita buat kat org"...mmm..aku pegang kata2 tu...mama org yang paling sabar dalam dunia..n aku sangat mengagumi kesabaran mama...sayang mama...!!!

lagi ape ye...takde apa2 da kot..maaf kepada semua insan yang pernah aku bebani..yang pernah aku wat salah kat dia...maafkan diri ini...

"ku serah segala ketentuan..biarlah masa yang berbicara.."

No comments: