Quote Of The Day

My Slide

Saturday, May 23, 2009

MASUM Cup 2009 episode I



Salam..mungkin untuk seminggu ni aku akan masukkan entry tentang tajuk kat atas ni..bercerita tentang MASUM Cup 2009..untuk kengkawan di luar tu mungkin boleh dapat info sket tentang perkembangan pasukan UTM kan...

21 hb mei 2009 11malam

tepat jam 11 kitorang bertolak ke UiTM Seri Iskandar Perak Berbekalkan semangat juang dan latihan selama hampir 2 minggu, kitorang mensasarkan untuk menjadi 
JOHAN dalam kejohanan ni....dengan baju baru...yang baru je sampai ptg tadi, bas bergerak dengan laju nye.huhh..sejuk aircond memang sangat terasa dan menambahkan laparnya perut ni..so benti kejap kat machap utk mencekik.

dekat 1jam gak kat machap.masing2beli makanan utk makan dalam bas kang.bas sambung gerak dalam kul12 gitu. n masing2 aku tengok da terus sedia utk terlena dlm bas ni termasukla aku. aku terus lelapkan mata.sedar2 bas benti tapi aku tak pasti katne...n aku lelap semula b4 coach cuit kaki aku suh kol en amir unit sukan.aku bukak mata je terpampang UiTM Seri Iskandar...tgk2jam da kul 6 pagi rupanya..da sampai..lena betul aku dlm bas..bebudak ni pun sama..so kitorang sampai, loading barang terus masuk n slat subuh b4 smbung tido utk restkan badan..so.zzzzzzzz

No comments: