Quote Of The Day

My Slide

Saturday, January 17, 2009

asyura @ ktc

assalamualaikum..wah..lamanya tak menulis dlm blog ni..terasa rindunye..sebab banyak sangat yang aku pendamkan kn selama2 ni...so nak kembali menulis ar dlm blog ni..aku nak start ngan prog hari asyura kt kolej aku...mmm..kolej aku dulu la maksudnya kan...hhihi...malam ni ar majlisnye...ptg tdi dgn bermodalkan D90 yang dipinjam kejap dr bad..aku menangkap gambar bebudak yang nga rewang kat sekitar kolej...

so..memula sampai kolej tu aku terus ke depan kiosk sebab kat situ ar mlm tadi dak2 ni berpusat utk merewangkan diri...kopek bawangla..masak nasik la..goreng kacang la...ade la 2,3 org kt sana...sempat ar snap 4,5 keping gambar kan...pastu dtgla si bush ni ha mintak tlg bukakkan tin..sebab katanya tak pandai..ak nk tlg pn tak berapa nak ok jugak..haahhaa....last2 tuan punya kemera la yang dok bukak tin tuh...so terbukakla tin tu..ak pn gerak masuk bilik aktiviti...masuk2 je..fuuuhh...sedapnye bau...sesi packing memacking...masuk dlm polysterin(betul ke ejaan aku nih...)...ade jugakla 2,3 org dlm bilik tuh...yang lebih memajmukkan bilik tu adlh...ade si CMO...choy meng onn...hhhuh...memang yang paling majmuk la kan prog ni...huhuh....bagusla begitu kan...huhuh..terasa lapar plak bila tgk makanan yang da siap di pack n tunggu masa nak diedarkan...yang dlm dulang tu pun macam memanggil je kan...sukanya si taj duk memotong bubur tu nak dimasukkan ke dalam polisterin...pastu aku masuk dlm da duk tgk bebudak ni setup dewan utk jadi surau....

pastu aku nek ke dataran..ade beberapa jejaka gagah dok menggoreng nasi...tak sempat plak nak rasa kan nasi goreng itu..tp takpela..dari kalernya ak tgk sedap.....tambah plak si wan jj yang menggaulnye kan.......
hhhuh...so semoga berjaya prog malam ini....sambil2 kita berprog..ingat2jugala pd saudara2 kita di palestin....salam...



No comments: