Quote Of The Day

My Slide

Friday, March 13, 2009

12jam sebelum sepak mula...

salam semua...mungkin tajuknya hampir serupa...sekarang ni...hampir 12 jam before sepak mula untuk game ke4 masum unileague..mungkin game terakhir untuk aku if tak dapat ke fa cup nanti...macam2 perasaan ade dalam ati aku...tak dapat nak digambarkan...3tahun berada dalam utm fc..banyak yang aku pelajari...n tak mungkin aku dapat suma ni lagi bila aku da berada di luar nanti...

harapan aku..semoga utm menang utk game esok petang...sebelum liga berehat n bersambung sem depan...untuk semua kawan2sepasukan...kekalkan semangat kita..tetapkan matlamat...pasti kita menang...

untuk semua warga UTM..ramai2turun untuk menyokong pasukan bolasepak kita...

MASUM UniLeague

UTM vs UM
Padang Tapak UTM Skudai
5.00 petang

No comments: