Quote Of The Day

My Slide

Saturday, April 11, 2009

Ujian datang lagi...

salam...malam tadi @ lebih tepatnye pagi tadi..aku tido kat atas sofa...da 2,3 malam gakla ak tido atas sofa tu...ntah nape..tapi lebih selesa la...

n pagi tadi aku dikejutkan oleh 1 panggilan tepon..aku tgk nama yang kuar..."MAMA"...

terdetik hati aku bila suara MAMA aku lain sangat...n betul seperti apa yang aku sangkakan...

ayat pertama yang MAMA kuarkan cukup mengejutkan aku n buatkan aku terus segar + risau + takut + sedih + bermacam2 perasaan lagi...

perbualan yang hanya mengambil masa tak sampai 3 minit tu cukup membuatkan aku risau menjelang hujung2 ni...then aku amik fon n kol sepupu aku..mmm...dia kat Thailand pulak...aku nek atas n guna fon 1 agi kol MAMI aku...

MAMI aku duk ngemas perkara2 yang sepatutnya...dia pesan supaya aku jgn risau...mana boleh tak risau bila perkara macam ni yang berlaku...aku sms org2 yang berkaitan ngan aku utk aku dptkan semangat semula...YaAllah besarnya ujian kali ni...

apa yang boleh aku lakukan dari jauh hanya berdoa moga tiada apa2 yang berlaku..

YaAllah..selamatkanlah insan2yang ku sayang YaAllah...

No comments: