Quote Of The Day

My Slide

Friday, July 9, 2010

Lamenye tak menulis...

Salam..lamenye tak menulis @ hapdet blog ni..

tajuknye masih aku kekalkan..HIDUPKU YANG BARU..selepas mengharungi 2 minggu yang baru dlm hidup ni. memang terasa kelainannya selepas adanya seorang bidadari menemani aku di sisi...balk keje disambut di muka pintu...wahh..bestnye..uuhuh....

Memikul tanggungjawab yang lebih besar menuntut aku untuk bekerja lebih keras lagi...untuk keluarga jugak kan..keluarga sendirik...keluarga kedua2 belah mak n ayah aku...so..bekerjalah selagi ade kudrat..
Dan insyaAllah..selagi aku dikurniakan kudrat n tenaga,aku akan terus bekerja mencari rezeki demi untuk membahagiakan semua..keluargaku....keluarganya..dan dirinya sendiri...permaisuri hatiku, Azmanira Aziz..

10 comments:

azinuj said...

cayalah afiq..tahniah..mga bhgia dunia dan akhirat.. :)

azinuj said...

cayalah afiq..tahniah..moga bhgia dunia dan akhirat.. :)

Mohd Naim said...

wahhh!!! tahniah afiq!!

semoga kekal hingga ke syurga,

semoga dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah!!

nurul said...

bestnyer...dah kawen..dah lepas satu fasa dlm hidup..congrats afiq n wife..=)

mier@merr said...

cewahhhh.... semoga jodoh kamu dan akak berpanjangan....

saya nak anak sedara ok..hehe

AFIQ zainal said...

feewwitt....

jun : thanx...aku da join klab ko da nih...

naim : wahhh..mekaseh naim..mekaseh jugak dtg majlis..amin..

nurul:mekaseh..

merr : mekaseh..amin2...anak sedara...gulp...baik..!!!

ayen =D said...

dah besar dah abang afiq ain ni hahaha..
all the best :)

fidahchomell said...

azma dah kawen...hepy for both of u...since matriks...alhamdulillah...panjang jodoh kalian..insya Allah...afiq...kem salam kat azma...
really2 want to keep in touch with her back...

~raf 1h9 sem 1 kmns 2002/03~

AFIQ zainal said...

ayen :da besar dah..uhhuh

raf : add la fb kami..uhuuh...or pm me..i'll give u her no..

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/