Quote Of The Day

My Slide

Thursday, October 9, 2008

nasib baik...

fuhh...perjalanan hari semalam sangat lain daripada hari2yang lain bagi aku..tp ntahla...

actually harini aku nak luangkan masa utk company..anta order yang mana de masuk...

nak dijadikan permulaan citer, pagi hari after bangun aku mengelamun sekejap...terbangun pun sebab ade kol dari 1 no yang takde dlm fon book...kol dari mcd..mintak pulangkan kad..YaAllah...cammne bole lupa ni...aku patut nk pulangkan awl2naik cuti tu hari..tp terlupa...mm..pas pinjam kete yoe..viva putih (maceh yoe)..aku drive kuar utm n gi la pulangkan...n ade la dapat rezeki sket...buat makan tengahari kan...

aku teruskan journey ke johor jaya nak ke kedai utk amik baju yang aku ade order...b4 tu kol ar takut barang nye tak ready lagi kan...akak tu agkat n kate..ok bole datang amik..aku pun drive la...cuaca sangat cerah..n tgh makan tu boleh plak terlepas flyver nak ke tebrau tu...terus la aku ikut jalan jauh..ms tu da kul1..keta penuh da ats jalan..lunch our kan...smapai 1 da nak 130..nasib bek boleh gi amik lagi...pas amik tu aku kol julie..die keje kat giant plentong..dala nak gi sana bole salah simpang..tensen btoi....so aku pun alang2nak mencari surau utk solat..aku gi la jumpa dia kejap..borak2 ttg utm..hal2 semasa..huhu...

pas solat..dalam kul2lebih aku sambung perjalanan aku..dari j,jaya ke pontian...aku ikut 2nd link...betui ke highway tu nama 2nd link aku pun taktau..yg aku tau ol dia 2.30..(thankx to zul ktsi yang ajor aku jalan tuh)...odw tu..kejap ujan..leabt..renyai..panas..ujan balik..renyai balik...sampaila ke pontian cuacanya gitu...n odw tu gak ade roadblok after p.nenas tu...

sambung next post ye..

No comments: