Quote Of The Day

My Slide

Sunday, October 5, 2008

selamat pengantin baru...!!!

salam aidilfitri utk semua...arini 5okt 08 = 5 syawal 1429h...mm..ari ahad...aku patutnya balik malam tadi tp..ujang tetiba tukaq plan...so..aku no hal je kan..then malam ni la baru nak bertolak balik ke jb...

semalam...??...aku telah menyongsang berbanding jutaan rakyat msia yg len..bershoping selepas raya...!!!..aku gi sogo semalam...bawak buah ati berjalan2...uhuh...punya la tenang suasana kat sana kan...nak pilih baju pun senang je..suar pun senang..promoter kat sana pun senang nak melayan customer nye..huhuh....so belila aku sepasang suar ngan kemeja...malam raya da beli sepasang suar ngan tallipinggang da..so complete da la kot..huhuh...

eh..bukan psal soping ni yg aku nak cite la...tgk tajuk kat atas tu...sebenarnya aku nak kongsi satu cite ttg satu majlis kawin yg aku gi ni..huuh...cucu atok n nenek yg jaga aku masa kecik dulu kawen..nama dia hidayat wahyudiyono...kitorang panggil yudi je...n yang best nye nama wife die kan..HANA...biasa je kan??..tp nama penuh wife die hana sun young park bt abdullah...alhamdulillah..bertambah lagi sorg umat islam kat mesia ni..seronok tgk pengantin pompuan dari korea ni kawin..jalan laju la gak masa yudi ni sampai..huhuh....

nek atas pelamin tu ade sanding sket..tersenyum je aku nengok hana ni duk atas pelamin tu...huhu...mak ayah dia pun ade kat majlis tu gak..mak dia pakai baju kebangsaan korea kot..ala2 kimono gitu..tp macam besar lagi je..ayahnya pakai kot..kul1 tgahari tuh beb...cermat je mak ayah hana tu nepung tawar..huh...n pasangan pengantin sangat secocok..aku doakan mereka bahagia sampai ke akhir hayat...tu je yang nak dikongsi kan..

"direnjis2 dipilis..ditepungila tawar..hai beras kunyit ditabur ..disiram si air mawar..."

1 comment:

jawa said...

salam... selamat hari raya maaf zahir batin!!