Quote Of The Day

My Slide

Wednesday, February 29, 2012

MyTV3 Day Out - Kampung Style Eps I


haluu....wehuu..end of february suda...so menunaikan janji...ak nak cite sikit opening mytv3 dayout utk 2012...

sepakat memilih tema yang baru utk 2012 iaitu - kampung style / homestay . so Kg Pt Penghulu, Sg Rambai Melaka telah menjadi destinasi pertama MyTV3..inilah dia jalan masuk ke kg tu...=)

22hb kitorg bertolak ke Kg Pt Penghulu...dan memulakan kerja lewat petang...shooting moderator untuk opening..=)..episod kali ni aidid marcelo xdtg join sama sebab kena shooting program lain...jadi roverz + dhiya as co-host yang buat moderator ni..tgkla diorg ni..


actually day out kali ni melibatkan manpower yang agak ramai..=) so meriahla jadinye bile time shooting yang tak la melibatkan ramai org..tp rombongannye..naaahhh...tgk la..


bila da di kampung ni..aktivitinya pun lain la...lepas shoot ktorg makan goreng pisang yang ada dijual dekat je dengan lokasi shooting ni...menjelang kul6 gitu..1 team pegi recce tempat..team yang tinggal ni..melepak je dekat homestay...tp..aktiviti menarik yang kitorg buat nak tau ape???...tadaaaaa....




ya..main gasing ye...setelah sekian lama tak memusingkan gasing..dapatla masing2 melepaskan gian memakuk gasing kengkawan..(betul ke memakuk..???)

Lepas rehat n mandi n solat smua..kitorg pun dihidangkan dengan makan malam yang sangat best..!!!..lauk2 kampung yang awesome..!!! dan diikuti oleh ucapan santai Pak Man, boleh dikatakan tokei homestay ni la..ha...ni lah die Pak Man...

PakMan bercerita tentang istilah 'homestay' yang telah disalaherti oleh sesetengah pihak..selain tu jugak PakMan berkongsi ngan kitorg antara aktiviti2 menarik yang akan members2 MyTV3 lakukan esok harinya...malam tu..kitorg melepak sambil berkaroke n makan donat yang sedaappp...sampai tgh malam gak la..=0

ha..tgla betapa khusyuknye mereka2 ini mendengar penerangan n cerite dr Pak Man...termasukla aku..!!!ahahhaha...mlm tu...tidur kitorg sangat lena..tanpa ada gangguan dari makhluk tuhan yang bernama nyamukk..!!!...sambung nex episode...tata...!!!!

1 comment:

Syira Rara said...

baru follow blog abg afiq..klau rajin nnt singgah la blog sy n follow..sy ahli mytv3.....i love mytv3..