Quote Of The Day

My Slide

Monday, February 16, 2009

menanti dirimu...

jiwang gila tajuk arini...tapi aku memang sedang menantikan seseorang pun...bila la agaknya aku dapat jumpa dia kan...minggu depan la kot...tadi pn aku kol mama aku tanya da ada kat uma ke..mama kata belum agi..ish..makin tak sabar plak kan...takpela..ade rezeki..pasti akan ku jumpa dengan dirinya..

SEMINGGU MENJELANG PEMBUKAAN UNI-LEAGUE

mm...tinggal seminggu lagi..(sebenarnya tak sampai seminggu pun)..untuk ke perlawanan pembukaan unileague..mm...macam2 perasaan skang ni dalam ati..macam2 yang difikirkan dlm kepala...utm vs upnm..aku mengharapkan kemenangan supaya dapat membangkitkan semangat kami sepasukan..tapi upnm juga pasti hadir dengan semangat yang tinggi..naib juara taun lepas..tewas ngan mmu..ak pasti upnm hadir ngan semangat yang tinggi kan..askarplak tu..memang semangat juang tinggi punya..tkpela.apa2 pun..UTM...KAMI SUDAH SEDIA..!!!

UTM vs UPNM
padang a ukm bangi (pavilion)
5.00 petang
21 februari 2009

No comments: