Quote Of The Day

My Slide

Monday, February 2, 2009

rezeki ALLAH...

arini...balik dari training..aku gi anta papa amik keta kat uma ujang...pastu kitorang singgah petronas isi minyak n beli sikit air sebab dahaga sangat...pas aku minum air tu aku trasa da kenyang..tp kenyang air la..n tak bercadang nak makan kat mana2kedai...duit pun da makin kurang kan..so..save la sket...masa aku sampai kat t.light..fon aku bunyi..dengan rasa yakin melanggar undang2..aku angkat...pemanggil tu cakap nak belanja ak makan malam..so aku pn kata...nanti aku kompem kan...sampai uma..b4 aku masuk bilik air utk mandi...aku reply kata OK n tanya katne...dia kata EWAN SEAFOOD SRI PUTRI...so aku bersiap la..after solat n ngaji..aku capai kamera yg aku pinjam dr zul @ mzsquare...capai hp, wallet n kunci motor terus gerak...sampai je..pemanggil dan pasangannya da siap tunggu..makanan pun da terhidang da...aku da oder air milo tarik n air suam awal2 lagi tadi..huhuhu...so..lepas baca doa..n sebelum makan..sempatla aku snap beberapa gambar...huhu...utk tatapan korang suma...selamat makan...!!!!

p/s alhamdulillah rezeki Allah...terima kasih to pemanggil dan pasangannya..nama terpaksa dirahsiakan demi untuk menjaga ketebalan duit pemanggil..takut ramai lagi yang akan minta untuk pasangan ini belanja...


3 comments:

Imang said...

Sedap gile weyhhh!!!!
bernada dah perut aku ni...
Mus lambat nak gi makan kate lapo...
nik mandi....

mus said...

wei imang.ape barang crite hal rumah tgga kat orang..hahahaa..wei afiq..sedapnye..bila lah pulak org nak open table gini kat aku..huhuhu.

BTW, tahniah kawan2 dah pandai berblog skrg..hahaha

afiq...ludin...ferdi... said...

tu ar imang ni...cite pasal hal dlm umah plak..nak kena ni..up skek sewa umah imang..!!!!

maceh kat kengkawan yang ngajar berblog nih