Quote Of The Day

My Slide

Tuesday, November 3, 2009

UTeM diserang Upin & Ipin


3 Nov : ak kembali ke 'pesta konvo'...tapi kali ni ke pesta konvo UTeM....bukan sebagai ajk..tp sebagai seorang pekerja...ahahah....event ni memang nak sangat aku pegi..saje nak mengimbau memori jadi ajk pesta dulu kan...

event ni buat kat kampus baru UTeM kat durian tunggal,melaka..kalau tak silap la...hihihi...malam tu kami bermalam di umah pakcik shima di bukit katil...tak banyak tempat yang dapat kitorang jelajah kecuali kedai makan yang depan mitc tu je...ahaha....mungkin juga sebab kepenatan...suma tertido malam dengan begitu cepat sekali..(aku la yang paling cepat)...ahahah...

ha..ni ade la sket gambar utk kenangan suma...

seronok adik tadika bergambar dengan Upin & Ipin

Antara pengunjung yang mengambil gambar dengan maskot

akak polis punsempat jugak...

bergambar dengan AJK Pesta Konvo UTeM

snap gambar dengan Taufiq person incharge utk Upin Ipin @ UTeM

p/s : aku rindukan pesta konvo UTM...

1 comment:

Muhammad Taufiq Bin Zulkefli said...

akhirnya...thankz to you guyz..
it just the matter of time..hope to see you again..barakAllahufikum..