Quote Of The Day

My Slide

Tuesday, July 7, 2009

syukur alhamdulillah...

salam..

baru seketika tadi..aku buat panggilan ke satu pejabat bertanyakan tentang ssesuatu..

dan jawapan yang aku terima membuatkan aku terasa sangat sebak + happy + terharu dan ianya telah membuatkan air mata ini gugur..tak dapat lagi aku tahan..berita ni da lama aku tunggu..takut juga untuk aku dengar berita ni..takut sebaliknya...tapi alhamdulillah..syukur pada mu YaAllah...berita ini menghadirkan kegembiraan + kesyukuran buat aku + kesedihan + kesebakan...

terima kasih buat semua yang menyokong aku selama ini...

SYUKUR ALHAMDULILLAH...

12 comments:

Mohd Naim said...

Tahniah...

uDean said...

yeah... maka rancangan menghantar rombongan akan diteruskan..!

-Melissa Rina- said...

ahh rombongan pe udean??? bagitahu ceeepaaaaaaaaaaaatTTT!!!!

uDean said...

hoho..
lampee mel neh xilang2 lg rupenye.huhuhuhuhu..
ade la rombongannye... tp klo rombongan nie tak jadik, tuka rombongan meminang bg pihak abg afiq..tak pon kitorang yg wakilkan gie pinang abg afiq..lalalalalalalalalalalalala..

AFIQ zainal said...

mekaseh...mekaseh kat kengkawan..adek2...yang menyokong aku selama ni...

udean:ikut ko la nak teruskan ke tak..tarikh n masa n tempat ak da btau kat bulat..so pandai2..hihih

D's noruaruwani said...

rombongan ape????
nape lost???

zairi baharom said...

be, ko dh nk gi meminang ke??tahniah be.hehe

AFIQ zainal said...

ish..bukan rombongan meminang la..rombongan meminang belum agi...ahahaha

uDean said...

yeah.. ape tema warna baju rombongan kali neh?

t aku singgah pejabat les kopek mintak pinjam sat itu maskot monster 2 orang.. kasik gempaq sket.. terharu bakal mak mertua ko.. =P

AFIQ zainal said...

takde makna nya nak bawak maskot ikut rombongan...ahahah...bakal mak mentua hapenye...huh...

tema..ko bincang la ngan ahli rombongan...ahaha...ramai sangat ke ahli rombongan ko tu

uDean said...

ko jgn terkejut ble tgk brape ramai pengikut rombongan neh dtg tau.hahahahah..

aler..lg mau kaver2 plak psal mak mertua :P

AFIQ zainal said...

ko tunjuk kan dulu depan mata...hahaha...baru boleh terkejut..alalala...

mak mentua simpanla beb...hahaha...

sebarang perubahan akan aku maklumkan...ahah