Quote Of The Day

My Slide

Tuesday, September 23, 2008

final day...

pagi 2nd day tu aku ditugaskan utk monitor pserta2ni bangun sahur n gi solat kat surau dia..nama dia balai islam...pagi tu aku bangun kul430..jam ni rasaa macam nak kena lempar je..pagi2ni memekak je..hahha....tp aku snooze kan dia..n kul 5 tu aku terjaga semula...faizal kjutkan aku.."ko taknak sahur ke"...mula2taknak..tapi pastu aku dok pikir..rugi tak sahur kan...so aku pun bersiap la utk gi sahur...amik sunat..n nak tgk dak2 ni...

naik atas pagi tu shaur lauk ayam masak lemak cili api..memang terangkat..aku pun jamahla sket..b4 balik semula tukar kain utk gi balai islam dia...smpai je sana...aku tlg faizal setup lcd ngan laptop.utkkuliah subuh pagi tuh...masuk waktu bila pun azan..n kitorang pun solat jemaah...betul2 pas salam ke2 tu...perut aku sakit ..ape lagi..tak tunggu la...terus cabut balik bilik...pastu terus lelap kejap utk tmbah tenaga...kul730 da nak kena kumpul kan.tp disebabkan masalah kesihatan perut aku...delay la masanya utk aku...

..pagi tu ade 3 slot pembentangan...pembentang2 sangat bagus...so aku sangat seronok n semangat dgr pembentangan tu..tp keshihata prut ni masih di tahap kriikal...3 kali ulang alik gi toilet tu..tambahdgn nervous sebab nak kena jadi ahli panel forum ptg tu..

pagi tu aku ngan moderator forum ptg tu duk bincang soalan ap yg dia nak tanya kan..forum kepimpinan..terasaa satu bangga plak dijemput jadi panel kan...sambil dbantu cik syura yang menambahkan lagi kesusahan soalan tu..huhuh...ptg tu after solat...ssmpaila masa utnk berforum..n berforum la aku dgn lagi 2panel...

2jam gakla berforum tu...n macam2la jugak yang diperbincangkan..n macam2soalan jugak la yang ditanya oleh peserta2 tu..huhu...then...habis je suma ready utk
majlis perasmian..timb menteri turun utk rasmikkan n buka pose ngan kitorang..aku duk bantai tido masa timb menteri duk bagi ucapan...huhuh..nantuk tu..aku pun tak lepas kan peluang kan..b4 syura kejut'.."oit..bangun la.."dekat 4 kali gak kot die jerit kat aku...majlis habis kul 645ptg...n masing2 bergegeas ke dewan makan utk amik makanan...ptg tu lauk ayam masak ape tah...nasik pun warna kuning...tak tau ape namanye..nak kta nasik minyak..bukan...beriyani apatah lagi kan...huhu..tapi tugas utk makan dapt diselesaikan dgn jayanya.n kasihatan perut aku pun semakin sihat..

malam tu..ade ldk...fasi kupul kul 9 utk berbincang sket b4 start modul..n aku pun join smeentara tunggu member sampai..dalam kul10 tu start la slot tu..tp aku tak lama dalam kul 1030 tu da nak kena gerak utk balik ke jb..huhu..so selamat tinggal kwn2 baru ye..ak sampai jb kul 5 pagi ni...n balik umah terus sahur oti jon yg sempat aku beli b4 nek bas tuh..psatu terus lelap....uhuhuhuhuh....

No comments: