Quote Of The Day

My Slide

Friday, April 10, 2009

dugaan masing2...

salam...
aku tak punya masa yang banyak...ni pun nak shut off pc da...mata ni da meminta untuk dilelapkan......siang nanti ade kuiz..tapi aku tak bace satu hape pun...sekadar membiarkan je n tunggu je la apa nak jadi esok...huhuhu....mungkin juga sebab kuiz tu nanti akan dijalnkan dlm kelas n bole bincang aku agak memandang enteng je...aku tak punya banyak waktu untuk aku habiskan sisa masa aku selama ini di jb...da 6 taun aku di jb..macam2 perkara yang aku pelajari...dan pelbagai dugaan yang aku tempuhi n aku lihat...kadang2 mengeluh jugak aku mengenang nasib sendiri kan...tapi tak bole jugak nak aku teruskan gitu..macam nak melawan tadkir je kan..so sekarang ni aku hanya bole bertawakkal je kepada Dia untuk segala apa yang da berlaku...n aku terima semuanya...pasti dan pasti ada hikmah disebalik terjadinya semua ni..da lama aku tak mencoretkan perasaan da keluhan diri sendiri kan...so..kali ni nak amik kesempatan la..semoga apa yang aku usahakan selama ni diberkati oleh Dia..diberkati oleh mama n abah aku...tu je yang aku mintak...tunggu je bulan jun nanti...aku jugak nak bertransformasi kan...kl..aku kembali...

2 comments:

zairi baharom said...

goodluck be!!!all de best..juz follow the path of your life..& fill it with happy moments..=)

Mohd Naim said...

sabar banyak2...setiap org ada dugaanya yg perlu beliau hadapi...ada yg dapat hadapi dgn baik, ada yang tidak...