Quote Of The Day

My Slide

Wednesday, April 22, 2009

Selamat Ulang Tahun Sayang...

salam...

secara ekslusifnya,hari ini 22 april 2009..aku nak ucapkan selamat ulang tahun kelahiran yang ke 25 buat seseorang yang cukup tegas, tabah dan sabar selama aku mengenali dia....seorang yang sentiasa menyokong perjalanan hidup aku..sentiasa menyokong kerjaya aku...



semoga diri mu akan dilimpahi rezeki, sentiasa sihat, dipanjangkan umur, dipermudahkan urusan kerjaya, bahagia sentiasa dan lain-lain kata2 yang positif.....amin...

semoga berjaya dalam segala bidang yang diceburi...

buat dirimu..ilysm...

8 comments:

me.myself.and.i. said...

adakah 'ilysm' itu...

'Ira,Love You So Much...'??

hahahaha~

opsss......

(^_^)

hepy besday!!!!

AFIQ zainal said...

ish...ada pulak...mana ade...

zairi baharom said...

ai be..tiru singkatan abg2 nampak..huahaha..=D
selamat harijadi Mrs.Afiq..yeay!!=D

AFIQ zainal said...

be:ahahhaa...ko ar ni....singkatan tu abg2 da lama tak guna ar be....ahakz...

pasni da bole sambut bessday sama2 ar kite nih...dekat2 je tarikhnye...hehehehe

me.myself.and.i. said...

hahaha...
apebila kebenaran itu dinafikan..
huhu~

AFIQ zainal said...

to mrs legend: ade ke kebenaran yang dinafikan?...maneade...yan ade adalah..kebenaran yang dibongkarkan...

zairi baharom said...

boleh be..xdehal punye..sambut besday kat hospital..haha..=D

AFIQ zainal said...

ada plak dlm sepital...apa barang be...gi ar ampang park ke...jalan mydin ke..carrefourke..haahahahaa...bapak tak romantik kan...ehhehe