Quote Of The Day

My Slide

Thursday, April 23, 2009

Jadual Perlawanan Football Masum Cup 2009

salam...pas habis sesi study tengahari tadik...aku amik kesempatan jap utk surf internet..tetiba terasa nak bukak laman web MASUM.sj nak tgk info tentang Piala Masum bulan depan ni nanti...alih2 da ade jadual perlawanan.aku pun bukak la sebab nak tgk jadual n nak tgk la sapa yang bakal menentang UTM untuk perlawanan pembukaan nanti kan....agak terkejut jugak le aku sebab UTM akan menentang UPNM sekali lagi untuk perlawanan pembukaan tu nanti. Undian da dibuat pada 20 april yang lalu di Olimpik Hotel KL Kuala Lumpur. so kat bawah ni ade link untuk tgk jadual tu...:

Keputusan Undian Karnival Bola Sepak MASUM 2009 (Divisyen 1)

Carta Perlawanan Football Masum Cup 2009

2 comments:

me.myself.and.i. said...

hahahahha.....
dh fhm dh...
smoga UTM menang...
hahahhaa

AFIQ zainal said...

wah..bagus2 kalau da faham...huhuhu...mesti nak menang...nak champ nih..ahhaha