Quote Of The Day

My Slide

Monday, April 13, 2009

Upin & Ipin menyerang UTM...

"alamak aksi kita dirakamkan"kata Upin pada Ipin
salam semua...wah...meriahnya gambar utk entry kali ni kan...macam kenal je dua budak botak ni kan...sapa yang tak kenal ngan dia budak ni...'betul..ebtul..betul...'..ungkapan keramat yang da meniti di bibir masyarakat malaysia...fenomena upin dan ipin betul2melanda seluruh negara..dimana ada je dua budak botak ni pasti ramai yang menyerbu...

UTM tak ketinggalan untuk merasai fenomena tu...sekretariat pesta konvokesyen utm ke 42 anjuran JKM KTC dengan berbesar hati menjalinkan kerjasasama dengan Les Copaque Production Sdn Bhd untuk menjemput maskot upin dan ipin ni untuk bersama-sama memeriahkan lagi pesta pada tahun ini...tgkla betapa ramainya adik2 yang datang menyertai pertandingan mewarna ni..ikut data 330 org adik2 telah mendaftar untuk menyertai petandingan yang ditaja oleh bank Rakyat ni...so sebagai menghargai sokongan adik2 ni..kita bawakan utk mereka UPIN & IPIN...

AJK pun tak lepaskan peluang tu nak bergambar bersama-sama mereka...depan khemah urusetia pun jadi je kan...

to Les Cospaque team...especially mr zarin,thank you very much atas kehadiran anda semua yang memeriahkan pesta kitorang...to brader 2 org yang memakai kostum maskot ni...hihihi....hanya aku & epul yang tau sapa korang...hihih...
yeah..yeah...Upin & Ipin di UTM...

eh..samala perut kita bang....hahaha...
Upin & Ipin bergambar dengan otai motor besar..abg edy + ajk jugak...
Upin & Ipin bergambar pulak dengan motor kawan abg edy ni...
sabar2..suma dapat salam...berebut pulak adik2 ni
bergaya je la ajk ni ha..ngan baju serba biru sponsor dari Celcom ni kan..huhu
Upin & Ipin lagi dengan adik2...
"ipin..jom ikut aku nek motor ni kita pusing pesta"..mungkin tu yang si upin ni cakap kat ipin
gembira sakan ajk pesta ek dapat jumpa upin & ipin
"aip..jgnla pegang perut kita..."..Ipin bersuara

"malu la nak jumpa suma org ni...ramainya..."...
adik2 tak melepaskan peluang menatap wajah Upin & Ipin
upin & ipin bersalaman dengan adik2 dari tadika nuri
upin & ipin bersalaman dengan adik2 dari tadika nuri lagiha..ni masih lagi adik2 yang menyerbu upin & ipinmengalahkan artis popular yang datang tau
ha..ni upin ngan ipin duk bawah khemah pertandingan..
yang maskot rambut cacak tu maskot ADABI..penaja pesta juga
chewah...tgk la tu...posing pulak...

4 comments:

Mohd Naim said...

wahh..comel,comel,comel!!

nanti mesti blog ko kena tag dgn blog les copaque..

afiq...ludin...ferdi... said...

secomel siapa yek...???huuhu....sila lah kalu nak tag pun...blog yang besa2 je..

mediahorizon said...

ye.. terima kasih untk gambar tu dan sokongnan korang.. sori lambat skit reply... hehe.

afiq...ludin...ferdi... said...

hehehe....ala..bos sibuk tu yang lambar reply tu...best gak ngan kehadiran korang...tq les copaque