Quote Of The Day

My Slide

Wednesday, April 22, 2009

kahwin oh kahwin..

salam semua...hai..menjelang bulan 6 ni banyak plak jemputan walimatulurus yang aku dapat...kengkawan kos la...member baik...kengkawan kos len...tu belum kira kad yang da ade kat umah kat kl kan...

memang bulan jun ni bulan org kawen2 nih..cuti skolah kalu tak silap aku...so..tgk ar camne plan yang datang kan..yang pasti awal jun aku akan berada di Kedah Darul Aman..huhuh...tak penah aku sampai sana..so 1st time nih..ahahaha....apa2pun semoga semua plan korang2 yang nak kwen ni berjalan lancar kan...aku doakan..

p/s aku bila plak...???ahhahaha

8 comments:

Firdzah said...

wah, tajuk yg yg sgt teruja... ingat afiq yg nak kawen.da tak sabar menanti tarikhnye..hee~~

afiq...ludin...ferdi... said...

cit...fizah ni..ade plak...lambat agi maa....

ziraniza said...

abg afiq...awal jun kt kedah eh...ha molek sgtla tu hehe singgah perak dulu na...hehe

AFIQ zainal said...

ahahhahah...nak kena singgah perak berapa hb plak nih?

ziraniza said...

31mei hehe

AFIQ zainal said...

huhuhu...31mei ade kat jb agi camne nak gi perak fza..???huhuhu...tapi hujung mei tu ade kat manjung...dekat ke tak tuh?

ziraniza said...

manjung dekat la gak... klu th jalan la hehe
xsampai sejam manjug ke taiping...
xpe... ;-) xdpt dtg, doa pon dh cukup hehe

AFIQ zainal said...

amin...mesti da mesti...ha..fize doa2la kitorang masuk final..then nanti boleh ar dtg jenguk kenduri fizah kan..hihihi....