Quote Of The Day

My Slide

Monday, September 14, 2009

Berbuka @ Sheraton...

salam semua...ha..jumpa lagi untuk entry yang terbaru.thanx to semua yang masih membaca entry2 dlm blog ni...mmm...k event yang nak dicoretkan ni ak rasa event pertama utk berbuka puasa melibatkan penampilan maskot Upin & Ipin. majlis sinar ramadhan TM Global ni diadakan di Hotel Sheraton Imperial KL jumaat lepas,11.9.2009...grand gak la hotel ni..

rombongan kali ni disertai dengan adik fathiah n mamanya..kebetulan pagi hari yang sama, adik fathiahade photoshoot dengan Kosmo! di Hotel Nikko Jln Ampang...ha..berkenaan ngan photoshoot tu, akan diupdate lepas ni tau...sebab sangat menarik...teruja nak diceritakan..

event ni, diadakan utk meraikan anak2yatim dari 2 buah rumah anak yatim..tak ingat plak namanya...n antara aktivitinye selain berbukan puasa adalah penyampaian duit raya dari pihak pengurusan TM Global...seronok adik2 ni terima duit raya n goodies bag daripada pihak TM..TQ to TM...

kak adibah dengan aksinya

pandai juga abg AC melayan adik2 ni kan

selain tu jugak, majlis malam tu dihiburkan dengan kehadiran 2 selebriti iaitu Adibah Noor & AC Mizal...kedua2 mereka menghiburkan semua yg hadir dengan lagu2 raya..pelbagai gelagat yg ditunjukkan n respon adik2 pun sangat baik...memang haru la dibuatnye pentas malam tu...

da ending majlis ni adalah sesi bergambar2 untuk semua adik2 ni..maskot upin ipin tak ketinggalan jugak nak amik gambar kan...dan kat bawah ni..ha..kredit to mr cameraman yg sudi tlg amikkan gambar...so sempat la snap last shot utk hari tu before suma lelap dlm kia...

semua happy je dapat makan sedap...alhamdulillah



p/s : sempat gak aku snap 1 gambar ngan AC...AC memang sempoi...

3 comments:

noor afzan said...

wah2..abg afiq amik gamabr ngan AC la..
best la..

noor afzan said...

lupe lak..ada kad raya digital tuk abg afiq kat blog saya..

AFIQ zainal said...

yeke..besh nye...orait..nanti abg tgk tau...