Quote Of The Day

My Slide

Thursday, February 12, 2009

akhirnya..

selepas hampir sebulan...@ maybe da lebih sebulan takde ujan yang mencurah di kawasan sekitar skudai ni...kalau tak silap ar kan...akhirnya....ujan yang sangat lebat turun mencurah juga petang tadi...

alkisahnya..ak merempit ke johor jaya ptg tadi after lunch tu...dlm kul330...dlm kul 4lebih tu aku da patahbalik da...masa tu da perasan da langit da agak mendung...tapi tak expect pn ujan akan turun..sebab hari2 sebelum ni pun penah gitu jugakk...tapi ak masih mendoakan ujan akan turun...(wpun aku nek motor)...kering sangat da rumput kat padang n almost di sekitar utm...

n akhirnya...masa turun je dari t.perling punya flyover tu...ujan da mula turun...perjalanan aku terhenti seketika bila sampai kat area kemayan tu...ujan sangat lebat..n aku pun duk ar benti kat bawah flyover tu...aku msg papa..tanya kat utm ujan gak tak...dia kata aah..lebat"..gembira ati aku....n aku bersyukur sangat2...bahang kt tar jalan tu pun kuar...uhuk....ALHAMDULILLAH....

1 comment:

Kotak Hijau said...

salam..johor dh ujan ke bro..bagus a..tgu aku balik dlu ko baru ujan..hihi