Quote Of The Day

My Slide

Tuesday, February 10, 2009

salesman..oh..salesman...

masa aku nga makan kat pakali pagi tadi...tetiba ak terdengar suara2 yang sangat petah berbicara...aku toleh ar kanan...naahh....ade sorang pompuan nga bercerita tentang buku2 jualan dia...aku pun trasa..alamak...malas nye nak melayan salesman ni...sekali alih2 ..sebelah aku da ade sorang mamat plak...pegang buku gak...!!!..hadoi...dia pun bercerita ngan baek sekali...memang pr dia best gile ar...tone dia pun bagus...pitching tak lari mana...bole improve la...ahahhaa....aku ngan ayat yang begitu manis...menolak pelawaan dia..."takpela...terima kasih ye.."...huhuhu...aku ingat da tamat...sekali moncol plak sorang gadis...aku rasa dia ni macam org bukan islam..(maafkan sy kalau sy silap)...sekali dia offer buku utk muslimin n muslimat...aku pun musykil gak ar...pastu dia ofer diari...n dia ofer ofer satu buku hak pekerja dlm bentuk komik...buku tu memang menarik...tapi..masih gagal utk menarik minat aku...ayat yang sama gak aku keluarkan...huhuu....teruskan ek abg n akak salesman...moga rezeki sentiasa baik utk kamu berdua....

"a journey of thousand miles begins with a single steps"

No comments: