Quote Of The Day

My Slide

Thursday, February 19, 2009

kerisauan menjelang perlawanan pembukaan...

salam..arini ni tadi before aku masuk dewan...papa msg..."msg aku lepas setle keje ko"...

aku kotakan janji aku n msg papa after stle keje aku dlm dewan tuh..n papa meluahkan krisauan yang sama macam yang ade dalam kepala aku...risaukan keyplayer tak men hujung minggu ni utk openaing game lawan upnm...hanya kerana tak buat beep test n tak dapat nak ukur tahap fitness budak2 ni...mmm...

kebetulan aku jumpa dua org agi player...n aku bincang menda yang sama gak ngan diorang..n diorang pun memikirkan benda yang sama....2 hari menjelang game....60 jam sebelum kickoff...kami masih tak dapat bayangan 1st e yang akan diturunkan utk game nanti...tapi lepas bincang2 tu...kami sepakat utk tunggu n lihat je apa juga keputusan yang coach nak kuarkan nanti....

"...nak seribu daya..taknak seribu dalih..."

No comments: