Quote Of The Day

My Slide

Monday, February 16, 2009

alhamdulillah semuanya selamat...

salam..
saat aku menulis blog ni...dr tgh dressing akak aku n nga cuci n siap2kan baby...n abg ipar aku nga tunggu nak iqamatkan baby dia...

itula sebenarnya yang membuatkn aku jadi over excited..n tak sabar...tepat 1025 tadi akak aku alhamdulillah selamat melahirkan seorang baby girl...wan afiqah bt mohd fikhri. (nama macam uncle dia maa)..di hospital sg buloh...

sepanjang hari ni sebenarnya aku sangat2 memikirkan ttg perkara ni..ngalahkan anak seniri...tp ntahla...mungkin anak buah yang pertama kot...takpela...ap org nak kata..aku tetap bersyukur kerana semuanya selaamat..pasti dan pasti..aku tak sabar nak tunggu hujung minggu ni...yang psti ade 5 perkara yang buat aku tak sabar...

1-game utm vs upnm kat ukm sabtu nih...(rabu ni frenly laawan staf)

2-dapat jmpa member2 masa aug dulu..ramai kat ukm...(rindu kat kowang...)

3-nak jumpa baby...!!!...(my 1st anak buah maa...)

4-nak balik jmpa pamili ku...(mama, abah..adik2...sehat ka..???)

5-nak jumpa my dr peribadi la..appoinment kesihatan...ahakz...(jangan dia oncal da la kan)

"bila kenangan mengusik jiwa..pasti senyuman terukir kembali..."

3 comments:

zairibaharom & ekinkhalil said...

tahniah be!!!dh jadi pakngah afiq nmpknye ko..ko xpe be, baru layan sorang ank sedara, ni achik dh ade 21 org, pecah kapla be!!!haha..=p
tahniah pakngah afiq!!yeay!!=) ai, jmpe doc peribadi nmpk..sakit puan ke??hehe

Noru Amran said...

wah...kakak yg wani jd bg bunga telur ari tu dah jd mummy...!!! abg afiq dh jd uncle..
fuyoh...
tahniah...
moga dia jd anak solehah..=)
nk ikut jmpe dr peribadi leyh..?
lalala~

AFIQ zainal said...

aah la...akak baju ijau tu..hhihih