Quote Of The Day

My Slide

Monday, February 16, 2009

hari melanggar diet dan menghabiskan duit...

salam semua..entry kali ni saje je nak cite ttg semalam..semalam ari ahad...ak tak de apa2aktiviti rasmi...so cadngnya..nak melepak kat umah je..tapi pagi tu ade la gi anta org...pastu jumpa customer...pastu kembali ke umah..tgk melodi..n sambung ngan cite mr os..huhuhuh...sampai terlentok2 aku atas sofahuh...ostu aku sambung lelap dlm blik aircond...huhuh...sajeje banyakkan bil letrik bulan ni...alih2 aku bangun semula kul6..perut da berkeroncong da masa tu...aku pun capai towel..mandi n besiap...solat...pstu abru pikir nak wat pe..ariini ari ahad..so ade pasar malam kat sri skudai..aku plan ar nak kesana...tp silapnye aku..aku p bukak fm09 n boleh plak aku melayan game tu sampai maghrib...adoi..solat mghrib dulu,ngaji sket ar baru pi pasar...dlm kul8 lebih aku sampai sana...n aku tak plan nak beli pape..aku kuarkan 10 hengget dari wallet..n mulakan penjelajahan...
pasar malam - aku lalu depan gerai ayam goreng...sedap plak rangka tu...jalan agi..masih memerhatikan...sampaila ke pertengahan jalan..ak singgah satu kedai..pn kedai ayam goreng gak..ak pun
beli k,teow goreng + rangka ayam...melayang RM3.50...ak pun patah balik...nampak kedai kuih muih..aku terus nampak puding kegemaran aku...puding caramel...!!...aku pun tak tanya harga terus beli..sekali ngan 1 slice kek batik..melayang agi RM3.00...hhuhuh...ak terus agi...terpandang plak kat ayam percik ni..aku pn ble plak terfikir..sedap gak lauk ni makan ngan kk.teow..huhuuhu..melayang agi RM2.00 aku gerak agi ke depan..menuju ke permulaan pasar ni..terasa tak lengkap plak makan takde air kan..hajatnye nak carik air kelapa..tp hampa tgk da habis..aku pun order la air tebu...fresh punya...terbang agi RM1.20...hampir penuh da tgn aku..huhuhu...memang makanan yang melanggar diet langsung..diet training...habis duit..hahaha...tapi takpela...nak makan pun...smpai umah..snap gambar dulu baru start
makan...alhamdulillah...wpun k.teow tu tawar tapi sebab da lapar kan...makan ar ngan percik tu..rangka tu aku jamah sket je n tinggalkan dlm pinggan..utk supper la konon...samala macam puding ngan kek tadi....huhu...so sambil2 tgk tv...ak menunggu kul9 nak gerak gi anta barang kat bdr selesa jaya...n alhamdulillah semuany selesai..ittadakimas...!!!

2 comments:

zairibaharom & ekinkhalil said...

be, jgn diet be..bantai je makan pape pun..hehe..yeay!!!=)

Unknown said...

woho..byknye makan!
Cmne nak diet nei???ha3