Quote Of The Day

My Slide

Friday, February 13, 2009

perubahan...

salam semua...macam besa arini ari jumaat...(memangla kan)..huhuh...yang besanya adalah pegi semayang jumaat la...

n as usual aku gi solat kat masjid taman u..masa aku sampai tu..aku dapat merasakan satu perubahan yang berlaku kat masjid tu masa khatib baca khutbah...mmm...aku cuba sebenarnya nak carik ape perubahan tu...mula2 tu aku nampak sorang jemaah ni pakai vest itam...tp aku gagal mengesan ap istimewanya vest tu...n aku jugak dapat melihat budak2 sekolah yang ade kat area2 dlm msjid tu duk diam..n tak berlari2 macam minggu2 sebelum ni..huhu...sekali jemaah tu pusing..naaah.....PETUGAS MASJID.....patutla bebudak tu senyap sopan santun je kan...alhamdulillah..tenang sket suasana..kalau tak..ngan yang men polis sentri la...kejar2 la...relay keliling masjid ar...ish...moga usaha ini berterusan..n kepada budak2 sekelian..sila cari tempat lain utk main kejar2 ek...huhuh...


"a person in known by the company he keeps..."
p/s teringat zaman kecik2 dulu..kena piat ngan ustaz sebab bising masa khatib baca khutbah...

No comments: