Quote Of The Day

My Slide

Monday, June 29, 2009

Karnival Bank Rakyat Tg Karang

salam semua...lama ke aku tak update entry baru...takkot...

so kali aku nak share sikit ttg event yang aku kena pergi weekend aritu..aku ber4 kena pegi event Karnival Bank Rakyat kat Tg Karang...mmm..lama gak aku tak pegi sana..1st time pegi pun masa nganta akak aku kawen taun lepas...hehehe...tp jalan nya ingat2 lupa la...

suasana event...???...okla...meriah nya datang masa sabtu malam dengan kehadiran artis...ade aril af7...ade legendary BPR...ade intan sarafina dan ade juga ila sabri...

booth jualan kami...???...tetap menjadi tumpuan org tg karang..masing2 tak nak lepaskan peluang utk beli barang ORIGINAL daripada kami...hari ahad??...suasana tetap meriah ditambah lagi dengan kehadiran maskot Upin & Ipin di tapak karnival tu...n macam biasa..maskot akan tetap menjadi perhatian pengunjung karnival...

n alhamdulillah jualan original merchandise agak memberangsangkan...

TQ to warga Tanjung Karang...!!!

next event...???...hujung minggu ni..

No comments: