Quote Of The Day

My Slide

Tuesday, June 9, 2009

masih tak melelapkan mata...

malam ni ntah kenapa aku terasa nak tido lambat...perasaan bercampur baur...kejap happy...kejap risau....kejap sebak pun ade...tak tau kenapa...

so malam ni aku penuhi aktiviti ngan berym aje...bulat..udin...elya...kejap2 ngan member AUG 08 aritu...huhuh....kejap2 ak bukak group tgk ape update dari fasi2 aku...bukak blog...masukkan entry baru..turun barah isi air...masukkan baju dalam mesin...bilas baju yang aku rendam...hhmmm....siapkan dokumen untuk customer esok...tulis sket to-do list untuk esok(arini)wah..banyaknya...hhuhuhu....

plannya nak basuh motor tadi...tapi da melekat sampai kul12 plak tadi...kang tak siuman plak org kata basuh motor tgh2mlm...

cadang nak kemas beg..tapi ak hanya mampu tgk je..sebab taknak serabutkan umah tgh2mlm ni...huhuhu...n sampaila ke detik ni..aku tetiba nak mengarut dlm entry nih...huhuhu....da 315am pun ha...mata stil celik agi...tunggu baju siap sket lagi la...air da isi dlm botol n da masuk peti ais da...huhuhu...lagi nak wat ape...???mmm...postkan entry ni n cubala lelapkan mata...

No comments: