Quote Of The Day

My Slide

Friday, June 12, 2009

perasaan yang bercampur baur...

salam...malam ni tadi aku pegi pos barang naik bas untuk dia turun kat s.alam...udin akan pegi amik..sebab keta akak aku tak muatla pulak kan...mmm...n odw balik ke umah melalui utm ..(sebab aku masuk utm dulu anta branga kiriman org)...tetiba perasaan yang sangat banyak bercampur baur..happy...sedih...bangga...suma ada...lalu kat ktc..pandang dewan...ai...rasa macam kejap je masa berlalu...n aku kena terima hakikat tu la..

kurang daripd 36jam..daripada waktu sekarang...aku akan tinggalkan jb utk balik semula ke kl...kembali menabur bakti selepas hampir 9 taun aku duk ulang alik dari negeri org ke kl...2 taun kuantan-kl...1 taun pilah-kl n 6 taun jb-kl...sangat lama...tambah2 kat jb..ahahaha...

so...menunggu detik2 itu...tak tau la ccamne kan..selalu nya blik kl..akan kembali ke jb semula...klai ni perjalanannya berbeza...tapi takpela..perubahan memerlukan pengorbanan...so...ak sahut cabaran tu kan...


15 comments:

Mohd Naim said...

alah..relax la...ko pasti akan datang semula bulan 8 nie...

zairi baharom said...

gudluck be with ur new life!!=)

AFIQ zainal said...

yeah..insyaAllah...datang tu datang...yang nak balik ni...huhuhuh

hanimndroid said...

punya lah sebati a.afiq ngan jb (pangkah, jgn xpangkah, nak pi dah dia konfem xbrani sekeh aku... hikssss...)

ps: an ending bukan ending semata, kan tuk start a new life

AFIQ zainal said...

ye..the fact...sebati tetap di hati...lalala...

Lydia Amanda said...

wakaka.. welcome to KL..
hahaha.. alah abg afiq.. KL-JB tak jauh kan.. bulan 8 nanti kite jumpe ek..

uDean said...

ermm..
perlukah aku komen disini?
ermmmmmmmmmmmmmmm....

AFIQ zainal said...

ahahaa..ko nak perli ke nk ngutuk nih?

sha_h said...

apakata ko minta keje dlm utm plak..jd lecturer ke...

noor afzan said...

keje kat seksyen mana bro?
company wat apekah?

AFIQ zainal said...

afzan : kat seksyen 13 dekat ngan tesco extra...kompeni wat barang2 jer

zairi baharom said...

seksyen 13??molek sgt tu. nnt kite lepak. area aku tu.haha.=D

AFIQ zainal said...

oyeah...oyeah

uDean said...

wah..afiqludinferdifernandez dah pandai jalan kat shah alam lar..hahahahaha..

AFIQ zainal said...

siot je ko kan udean kan